dimarts, 3 de març del 2009

Aprenent a patinar

Avui dia lluïm el nostre estil patinant pels passejos i avingudes amb uns patins en línia última tecnologia. Però recordem com va començar tot? Qui van ser els nostres mestres de patinatge? Amics nostàlgics, no ens podem amagar dels nostres orígens.


Per als més petits teníem els mítics Fisher Price.


I per als més grans els imprescindibles patins metàl.lics amb corretges i EXTENSIBLES!

Tot un clàssic que no podia faltar per a aprendre el bonic esport del patinatge i amb el que més d'un turmell es va veure torçat ja que les corretges de cuir no acabaven de donar la subjecció més adequada.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també n'havia tingut uns d'aquests! Però la pitjor part de la va endur el meu canell, es veu que per no fer-me mal al cul vaig posar la mà, aiiii! Però igualment tinc molt bons records dels meus "patins", jeje!

Anònim ha dit...

Quina passada de patins, encara recordo els que tenia, com em divertia... encara que també vaig plorar i molt ... les caigudes sempre deixen marca!!

M de .... ha dit...

I tant que recordo els patins del Fisher Price,van ser els primers que vam tenir a casa i encara recordo com si fos ara, la nata que em vaig pegar grácies a l'empenteta que em va donar el meu germà tenint jo als peus els patins :S.
Una salutació molt cordial,enhorabona per el blog!

Publica un comentari a l'entrada